Thursday, May 6, 2010

Genoprette Bortkommet Billeder og Restore Happiness

I sidste uge, min søster kom hjem fra sin jomfrurejse rejse til en udenlandsk locale. Som forventet var hun glad og begejstret for at fæstet. Hendes rejse til funklende Schweiz var et arrangement i hendes liv, som hun ikke kunne glemme. Og for at bevare minderne om den elskede tur, hun klikkede og registreres utallige billeder. Efter hjemkomsten fra turen, organiseret hun en familie samles for at dele ud af sin erfaring. Mens vi alle sad sammen til at have et kig på billederne, at noget gik galt med kameraet. I det øjeblik min søster indsat hukommelseskortet i hendes digital kamera, det viste en fejl og gjorde alle de billeder utilgængelige. Vi forsøgte og indsættes kortet igen for at se billeder, men mislykkets. Desværre har min søster ikke engang har en backup. Endelig, efter at dømme, at det er et tilfælde af hukommelseskort korruption, besluttede vi at lede efter en dygtig deleted picture recovery programmel.

Inden vi går videre med historien, jeg vil dog gerne kaste lys over de anvendelser af slettede billede nyttiggørelse forsyningsværker. Disse værktøjer er designet til at inddrive billeder i en række situationer med datatab nedenfor:

1.Storage medier korruption

2.Read/write fejl i kameraer

3.Accidental eller forsætlig sletning

4.Accidental eller forsætlig formatering

5.Virus angreb og mange andre

Disse programmer trænge ind lagringsmedier og scan det grundigt at gendanne slettede billeder og andre multimediefiler såsom lyd, video osv. Desuden er disse software er kraftige nok til at genvinde billeder fra beskadiget lagringsmedier, såsom hukommelseskort, memory sticks, digitale kameraer , videokameraer, harddiske, USBs og andre flytbare medier.

Efter overbevisende min søster, at hendes billeder kan inddrives, søgte jeg intensivt for en pålidelig og betroet software. Endelig vil jeg stødte på en meget lovende slettet billede opsving programmel med forbløffende egenskaber. Jeg hentede demo version og pacificeret min søster, der fik et lettelsens suk efter at have et glimt af den erstattes data. Og inden for få minutter, genvundet jeg hende tabte billeder og lykke.

Stellar Phoenix Photo Recovery er en omfattende software, der beskæftiger forbedret scanning algoritmer med henblik på at genvinde tabte / slettede / formateret billeder og andre multimedie-filer. Da det er udstyret med en simpel grafisk brugerflade, kan en novice også bruge den effektivt. Den software, som er tilgængelig til både Windows og Mac-brugere, recover deleted photos fra alle formater (JPEG, BMP. TIF, TIFF, PNG osv.) i tre enkle trin: vælg, scanne og gemme.

No comments:

Post a Comment